Maskot

Log ind med brugernavn, kodeord og sessionslængde

Nyheder:

Forfatter Emne: Halo Legends Anime nu ude på Blu-ray og DVD  (Læst 397 gange)

0 Medlemmer og 1 Gæst læser dette emne.

Online Proz

Halo Legends Anime nu ude på Blu-ray og DVD
« Dato: 17. Februar 2010, 01:41:26 »
Tilbage i Juli annoncerede Microsoft at deres populære spilserie, Halo, ville bevæge sig ind i filmmediet med udgivelsen af en række af anime kortfilm, under navnet Halo Legends, og nu er serien ude på DVD, Blu-ray og download i Danmark.

Halo Legends er en samling af 7 kortfilm instrueret og produceret af blandt andet de ikoniske navne fra japansk animation; Shinji Aramaki (Appleseed) og Mamoru Oshii (Ghost in the Shell).
Listen over studier der er involveret i projektet, der på mange måder minder om The Animatrix og Gotham Knight, er også imponerende. Man finder således studier som Bones Inc., Casio Entertainment Inc., Production I.G, STUDIO4˚C og Toei Animation.

Flere detaljer, samt video, kan ses hos Warner Bros.
« Senest Redigeret: 24. Februar 2010, 20:51:33 af Proz »
Sir Isaac Newton is the deadliest son-of-a-bitch in space

Offline tehwicked

Sv: Halo Legends Anime nu ude på Blu-ray og DVD
« Svar #1 Dato: 21. Februar 2010, 13:50:31 »
Det ser ud til at Master Chief er tilbage, jeg håber virkelig, at de gør det godt, det er lidt en farlig opgave, de har taget, hvis den bliver dårlig, jeg tror, at mange Halo's fans vil blive lidt gale over bungi.

Online Proz

Sv: Halo Legends Anime nu ude på Blu-ray og DVD
« Svar #2 Dato: 21. Februar 2010, 23:13:17 »
Jeg har ikke fået set nogen af dem endnu, men jeg skal se om jeg ikke kan få fat i Blu-ray versionen næste gang jeg kommer forbi en DVD-butik :)

Jeg håber ikke der er nogen der bliver sure på Bungie, for de har ikke det store med Legends at gøre. Faktisk ejer de slet ikke Halouniverset mere, efter at de blev et selvstændigt studie igen. Det er en lang og dramafyldt historie, men resultatet er at det er det nye Microsoft Studie 343 Industries der styrer alt Halo og deriblandt Legends. Det er dog stadig gamle Bungie-folk, som Frankie O'Connor, der sidder og trækker i trådene.

Har man lyst til at vinde ét styks Halo Legend, så har Filmz.dk lige nu en konkurrence kørende med et svar der skulle være let at gætte hvis man har fulgt lidt med her på AF.
Sir Isaac Newton is the deadliest son-of-a-bitch in space